Translate

sobota 2. prosince 2017

Zimní zápichy-budky, zvonky, zajíci a stromky

...letošní novinka ...
Někdy v říjnu jsem vyrobila asi tři kusy budek, vložila do obchůdku na fler a do pěti minut byly prodané. Takže jsem vyrobila a v další várce vypálila dalších 6 kusů. Ty jsem pořádně všechny nestačila na fler ani vložit a opět byly pryč. Začla jsem je tedy dělat ve velkém...no, ve velkém..nejsem mašina, takže jsem jich za den zvládla tak deset a měla jsem dost. Jenže po nich byla taková poptávka, že mi prostě bylo líto zákazníky odmítat, a tak jsem dělala a dělala...udělala jsem jich tolik, až mě to jednoho krásného dne přestalo bavit....a tak je to se vším...když je to novinka, tak jsem z ní nadšená a dělám další a další, až mě to úplně pohltí, ale po pár týdnech už to nemůžu ani vidět:-)
Jen tedy doufám, že než mě to přestalo bavit, jestli jsem alespoň uspokojila všechny nebo alespoň většinu zákazníků.
No letos se jich už asi nedočkáte, ale do příštího roku možná zase najdu chuť:-)
Nedávala jsem sem zdaleka všechny, pouze pár kousků na ukázku, abych vás tu tím nezahltila..protože jich opravdu bylo moc a i když byl co kus to originál, tak by vám to mohlo po chvilce koukání přijít na jedno brdo:-)
Pavla



















Žádné komentáře:

Okomentovat