Translate

pondělí 4. prosince 2017

1.adventní...

..nebojte, zdaleka nemám načančaný dům, upečené cukroví, naklizeno, přichystáno...
...to prostě do prvního adventu nikdy nestíhám, a tak jsem ráda, když alespoň umyji okna do ulice, vyměním závěsy, na to jsem trošku ulítlá, pověsím světýlka a zapálím první svíčku na adventním věnci. Ten nemám vlastní výroby, protože prostě na mě nikdy nezbyde:-) 
 A tak mi musí posloužit letitý, kovový, který vyplním šiškama, nasušeným pomerančem a  taky to vypadá hezky.


první svíčka svítí a to je důležité:-)
Do cukroví se pustím asi tento týden, i když to nebudu přehánět.
Nejsem žádný cukrář a váleček v ruce mám celý rok v dílně, takže popravdě mě to pečení na ty vánoce už moc nebaví. Takže udělám základní druhy, určitě nesmí chybět linecké - to aspoň z dvojité várky, a pak asi rohlíčky a nějaké nepečené, ty zase miluju já a tím to asi skončí.
I když to říkám každý rok, a pak mám 8 druhů:-)

...taky ještě nemám venkovní výzdobu. Tam se mi bohužel ještě houpou v květináčích přemrzlé letničky, tak na to taky budu muset vlítnout.
No a ještě udělat výzdobu v truhlíkách za okny. 
Už druhým rokem osazuji na podzim proutěné truhlíky vřesy a na zimu k nim připíchám jen větve z našich zahradních zásob a dozdobím. Letos je asi udělám do bíla, tak uvidíme, jak se mi to povede.

...no takže je toho ještě víc než dost, druhý advent se blíží, tak musím zabrat..
...ale hlavně v klidu...ono to nikam neuteče.-)
Mějte se krásně a užívejte adventního času
Pavla




Žádné komentáře:

Okomentovat