Translate

sobota 25. listopadu 2017

Keramika - podzim

Letos jsem se na ten podzim včas připravila a vyrobila těchto pár dýní.
Byly tak trochu na zkoušku a rychle zmizely, tak slibuji, že příští rok s nimi začnu ještě o něco dříve:-)
 V dílně jsem sice začla letos se vším včas, ale to samé se nedá říci o vkládání příspěvků sem na blog..
Pravda, to jsem trochu upozadila, ale bylo pro mě přednější všechny objednávky rychle vyrobit /a že jich nebylo málo/ a dopravit to zákazníkům včas....Nechtěla jsem opakovat předešlé roky, kdy jsem ještě 1. prosince brala objednávky- modelovala květináče a truhlíky a na poštu běžela ještě 20. prosince a trnula, jestli to všechno dojde do štědrého dne.
Z toho jsem se poučila a už od září brala objednávky na adventní a vánoční zboží, abych na to všechno měla dostatek času, a jak jsem zjistila, tak se to vyplatilo:-)
------------------
Dnešním dnem jsem totiž dovymodelovala  poslední naobjednané zboží.
Ani nevíte, jak se mi ulevilo, že jsem to opravdu stihla, i když ty tři měsíce byly opravu krušné, občas jsem až propadala panice, že tolik objednávek nemůže normální smrtelník stihnout....ale, dala jsem to!!!  
Nastavila jsem víkendy, svátky i noce a výsledky se dostavily:-)
uffff
-----------
Mohla bych to nazvat tak, že mi dneškem začíná taková malá dovolená, kdy nebudu muset trávit v dílně 12 hodin denně, v televizi stihnu program už od 20:00 hod a né až ten po půlnoci, děti a manžela si užiju v klidu a né v běhu, zajdu si na zaslouženou masáž, konečně začnu včas péct cukroví, stihnu nazdobit vánočně byt a hlavně zapálit první adventní svíčku opravdu v den, kdy se zapálit má, stihnu zabalit dárky dřív než 24.prosince ráno,stihnu si zajít k holiči,  stihnu si umýt okna a výzdobě za okny věnuji trochu více času než v letech minulých. Do dílny se zase budu těšit, protože když něco nemusím, tak to dělám strašně ráda...a když v tý dílně vzniká naprosto něco nového, tak se těším o to více...A hlavně stihnu připravit a oslavit svoje narozeniny...kdo by to byl řekl, ale už budou 40.!!! 
A pak už  konečně přijde Ježíšek a s ním pohoda a klid:-)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Takže pro vás dobrá zpráva-novinky z pece ještě budou, už se rodí a já budu jen doufat, že vás osloví.

Zatim ještě nebudu prozrazovat co vás čeká, ale než to sem vystavím, tak sem ještě rychle vložím to, na čem jsem od září pracovala a co se u mých zákazníků stalo velmi oblíbeným:-)
...jen se omlouvám, že to bude trošku opožděně, ale to mi snad odpustíte:-)
Pavla









Žádné komentáře:

Okomentovat