Translate

středa 22. března 2017

Takový běžný normální pracovní den:-)

Takový můj každý den začíná kávou a to ještě v pyžamu:-)

Tou dobou je už manžel v práci, děti ve škole a já si dělám plán, co musím za ten den udělat.
Vyřídím objednávky, poštu, různé dotazy, banku a jdu na to.

Miluji dny, kdy jen modeluji a vymýšlím, nesmím ale u toho koukat na dlouhé seznamy s objednávkama, to pak se ten den stává trochu stresujícím.
Ráda mám dny, kdy glazuji
ale už méně mám ráda dny, kdy jen balím a balím a balím. Bohužel tyto dny mám tak 3x-4x do týdne.

Práce keramičky je různorodá, krásná, zajímavá, kreativní, fyzicky náročná,ale  svobodná.
Práce keramičky, která prodává pouze přes internet je navíc obohacena o balení balíků, shánění krabic, obalového materiálu, bublinek a kilometry lepicích pásek a provázků.
V tomto případě ušetřím za posilovny a jiná taková podobná zařízení, stačí tuto činnost dělat 3x do týdne a je z vás úplný rambo. Obzvlášť, když se vaše dílna nachází ve sklepních prostorech a všechny balíky tak musíte vytahat do patra, pak do auta, a pak ještě z auta na poštu. Tam si vystojím frontu a celá spocená a udýchaná s úlevou předávám balíky za přepážku-zase další várka hotová!!!:-)
Na poště už mě zdraví z dálky, vyzvídají, co prý je v balících tentokrát, aby mi ale udělali speciální okýnko, kde bych nemusela stát frontu, to mi ještě nenabídli:-)
V příštím životě budu asi paní za přepážkou, protože za ta léta, co tam chodím už vím snad vše, co se za přepážkou vyřizuje. Občas ve frontě poradím kdejaké babičce, jaký tip lístku si na daný balík vzít a jak ho vyplnit:-)

Máme podáno  a  jedu zpět domů. 
Někdy kolem třetí odpoledne si konečně vařím oběd, který mi děti občas stačí sníst. Takže končím u čínské polévky:-( Taky máte takové jedlíky, kteří jsou sotva hodinu po školním obědě, přijdou domu a sní na co přijdou?:-)
U nás běžná záležitost!
Taky jsem už nejmenším a nejlehčím členem domácnosti, když nepočítám našeho psa:-)
Kolem půl páté přijíždí z práce manžel s kterým si s  chutí dávám kávu a ubírám se opět do sklepa. Pak mě tu až do večera nikdo nevidí. 
To je ale tak dvakrát do týdne, ostatní dny rozvážím děti na tréninky a manžel trénuje. 
To se pak do dílny musím často odebrat ještě i večer a končím kolem půlnoci.
Ještěže manžel nemá problém s tím, občas zasáhnout do domácích prací. To už prostě někdy nedávám.
Pracovní mám i víkendy, protože se to prostě všechno v týdnu stihnout nedá:-(
...ale né všechny, občas manžel vymyslí nějakou víkendovou akci a to pak prcháme do přírody.

No a jak to tedy v ten běžný pracovní den chodí?



                                                                        1/modeluji
2/ zkouším točit

3/ suším vymodelované

4/ glazuji a pálím

5/ běhám s foťákem po zahradě a fotím-jooo, to mě taky moc baví:-)

6/ balím:-(

7/ balím a pak půl dne uklízím:-(

8/ všechno se to snažím nacpat do auta, takže to mnohdy vypadá tak, že místo pasažérů mám všude samé balíky. Odjíždím ale na poštu s úlevou, že mám zase kus práce za sebou.

9/no a když zrovna nevyrábím, nebalím a neglazuju, tak píšu článek do novin

10/ nebo píšu knihu:-)

11/  a nebo dlouho večer usedám s manželem k televizi a tam si spokojeně něco motám, zatímco manžel kouká na fotbal či hokej a je nám fajn:-)


Kdy uklízím, žehlím, peru, vařím, dělám s dětma úlohy a referáty a kdy se starám  o zahradu..na to se mě raději neptejte, to je dost často v běhu:-)
Mějte se krásně a jestli mě ty balíky jednou nezavalí, tak se zase brzy ozvu:-) 
Možná už zítra, to budou opět novinky z pece:-)
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat