Translate

pondělí 11. dubna 2016

Keramický květináč na bylinky

Už jsem se na něj chystala dlouho, ale nebyl čas. Až narozeniny mých blízkých mě přinutily vyrobit něco nového, praktického, neokoukaného.
Letos měla moje mamka 60 a moje sestra 40 let, a tak jsem jim chtěla darovat i něco z mé dílny.
Jelikož se sestra nastěhovala do domečku, který si s rodinkou zrekonstruovali, volila jsem něco na terasu. Udělala jsme ji tedy bylinkový květináč a rovnou jí ho osázela  a samozřejmě popisky nesměly chybět:-)  
Pro mojí maku jsem volila zase květináč do bytu nebo na balkón, který má zasklený a rovnou ji do něj koupila pokojovou kytku, která nevyžaduje tolik sluníčka a myslím, že společně s dekou, kterou jsem ji dala, jí to udělá na balkoně příjemnou atmosferu:-)
Myslím , že měly obě dvě velkou radost.
Jen jsem zvědavá, kdy si konečně udělám i něco pro sebe. Ráda bych si chtěla udělat nové letní truhlíky, které už nosím dlouho v hlavě, ale není čas!!! Tak snad někdy:-)
Mějte se krásně, pokud se vám něco z mé keramiky líbí, určitě se nebojte mě kontaktovat, můžete nahlédnout i do mého obchůdku ZDE
Pavla











Žádné komentáře:

Okomentovat