Translate

středa 6. dubna 2016

fotodeka-dokončování

Všechny vás po delší odmlce zdravím. 
Nyní už je deka předaná, a tak můžu v tomto seriálu pokračovat. Nebyla jsem si totiž jistá, jestli moje mami náhodou nesleduje blog, a tak jsem raději příspěvky na blog pozdržela:-)
Jak už jste se dočetli dříve, tuto deku jsem vyrobila pro mojí maminku k 60tinám.
Byla to téměř 3 měsíční práce, ale musím se pochválit-dala jsem to!!!!!
..........................
Než jsem začla vůbec deku dělat, udělala jsem si na papír několik nákresů, jak jednotlivé čtverce poskládat a jaké budou mít přesně vzor. Poté jsem už přesně podle nákresu jednotlivé čtverce háčkovala nebo pletla. To bylo na tom to nejjednodušší, zároveň hezká relaxační činnost po nocích u televize. 
Dále následovalo přenesení fotek na látku. Koupila jsem satén, nastříhala na jednotlivé čtverce a nechala si na to fotky vytisknout.
Poté následovala trochu pro mne nezáživná činnost, všechny čtverce jsem musela na stroji zaentlovat a podšít flísem.
Tím jsem si myslela, že to co mě nebaví skončilo, ale to jsem se spletla. Každý ten čtverec jsem musela obšít vlnou a to mě dalo pěkně zabrat. Jehla nedokázala projít flísem a zároveň saténem, takže jsem začla přemýšlet, jak to nakonec udělám. Původně jsem myslela, že čtverec kolem dokola proděravím, ale to jsem se bála, že se mi to začne párat nebo že ty díry budou moc velké, a tak nakonec zvítězila ta jednodušší  varianta-prošila jsem pouze satén. Vůbec to ale neva, protože ten flís v rubu to šití hezky překryl a k látce drží už tím prošitím na stroji.
No a když jsem takto měla všech 6 látek s fotkama obšitých, musela jsem je ještě obháčkovat do stejné velikosti, jakou jsou ostatní čtverce.
No a pak následovalo sešívání.
Abych pravdu řekla, tak na to padly celé velikonoce. Vždy sešít řadu jednotlivých čtverců k sobě a následně sešívat už sešité řady:-)
Pak jsem si musela na týden trochu od toho odpočnout, neboť už jsem měla celé oteklé ruce a bolavá záda.
Noc před předáním jsem celou deku zapošívala a stihla k ní ještě dodělat polštář a v den předání jsem  celou deku ještě  obháčkovávala.
Uffff, už to mám za sebou, deku jsem  dokončila, i když né úplně kompletně. Původní plán byl, že na ni ještě našiji nějaké aplikace, ale to už jsem opravdu nestíhala, myslím ale že i tak se moc povedla.




Žádné komentáře:

Okomentovat