Translate

čtvrtek 18. února 2016

Keramika od srdce:-)

Každý můj keramický výrobek je vyrobený od srdce, ale kousky, které jsem dnes  vybrala jsou "echt" od srdce:-)
Nechala jsem se inspirovat svátkem sv. Valentýna. My tento svátek s manželem neslavíme, neb se máme rádi po celý rok a celý rok si to dokazujeme, ale vím o hodně lidech, kteří ho slaví, tak i proto jsem do svého keramického repertoáru nějaké to srdíčko zařadila.
Je to tak něžný, že jsem neodolala a  jednomu z nich  jsem našla  místo v naší nově zrekonstruované  předsíni. Jinak jsem kovářova kobyla, svých výrobků mám doma poskromnu. Někdy se těším, že mi při sušení nebo výpalu něco praskne a budu si to tak moci nechat, tak přesně takové květináče a truhlíky se u nás alespoň na zahradě najdou:-)
Budu se muset polepšit!!!
Mějte prima dny, snad už budou více slunečné než mrazivé
Pavla














Žádné komentáře:

Okomentovat