Translate

pondělí 30. března 2015

keramika-novinky

...opět vás po delší době zdravím a moc děkuji za všechny komentáře a milé mailíky k mé tvorbě i kuchyni:-) 
Nevim, jak to máte vy, ale já jsem zalezlá celé dny v dílně a tak trochu mi uniká, že už začlo jaro a blíží se velikonoce. Kdybych občas nevyběhla s keramikou ven, abych ji nafotila, tak pomalu ani nevím, že už jsou kočičky téměř po odkvětu, zlatý déšť těsně před a že už občas dosahují teploty k 15ti stupňům.
................................
Kromě truhlíků a květináčů mi pod rukama v dílně občas vznikne i trošku jiný sortiment, ale jen díky prosbám mých zákazníků. Objednávek je tolik, že si bohužel v tomto jarním období nemůžu dovolit vyrábět něco jen tak.....i když by nápady byly....:-)
.....................................
Takže plním veškerá přání a jen co mi čas dovolí, vrhnu se zas na něco nového:-)
...
a zde malá ukázka mé tvorby
.................
mějte se krásně a užívejte jara
Pavla



















Žádné komentáře:

Okomentovat