Translate

středa 1. října 2014

keramické poštovní schránky

Keramické schránky vyrábím už asi pět let. 
Vedl mě k tomu pohled z okna k našim sousedům, kterým zdobil vrátka dlouhá léta patník a mě to tehdy přišlo dost komický:-) A tak jsem se rozhodla vyrobit schárnku z keramiky a doufat, že horší než ten patník snad nebude:-)
Dodnes nám visí schránka z keramiky na vrátkách a nezůstalo pouze u té naší, ale  za ta léta mi jich pod rukama prošly desítky. Netušila jsem, jak moc bude schránka z keramiky žádaná.
Jsem ráda, že můžu tvořit něco, co udělá lidem radost , co je praktické a tak žádané. Moc za to děkuji.
Pokud vás zajímá i další sortiment, který pod mýma rukama vzniká, tak nakoukněte SEM








tento typ schránek jsem vyráběla na přání do chaloupek:-)











děkuji za návštěvu
Pavla

Žádné komentáře:

Okomentovat